Dream. Love. Shop.

Dream. Love. Shop.

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Μέσα στον κόσμο των εκατομμυρίων ''ΘΑ''

Θα διαβαζω.θα βγαινω.Δεν θα ξαναφαω τηγανιτες πατατες.Θα αρχισω διαιτα.θα τρωω γλυκα μια φορα τη βδομαδα.Δεν θα ξαναβγω από το σπιτι αβαφτη.Θα ξεβαφομαι πριν κοιμηθω.Θα πινω 8 ποτηρια νερο την μερα.Θα μαθω να οδηγω.Θα ταιζω το ψαρι κάθε μερα.Θα παω για ψωνια.Θα μαθω να μαγειρευω.Θα βοηθαω την μαμα μου στις δουλειες.Θα μοιρασω τα ρουχα που δεν φοραω.Θα πηγαινω γυμναστηριο.Θα ανανεωσω το δωματιο μου.Θα μαθω ιταλικα.Θα τελειωσω τα βιβλια του κομοδινου.Θα χαμογελαω περισσοτερο.ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΝΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ.Δεν θα ξαναματαιωσω συναντησεις με τις φιλες μου.Θα προσεχω τα μαλλια μου.Δεν θα κλεινω το κινητο όταν θυμωνω.Θα καθομαι να κουβεντιαζω κάθε φορα που κατι με ενοχλει.Θα φευγω νωρις για το σχολειο.Δεν θα φοβαμαι το κολυμπι.Θα ντυθω τις αποκριες.Θα λεω πιο συχνα στους ανθρωπους που αγαπω ότι τους αγαπω.Θα βαζω χρηματα στην ακρη.Θα μαθω κιθαρα.Θα μαθω τανγκο.Θα παω στο Λονδινο.Θα παιξω dj σε ένα παρτυ.Θα φτιαξω την ντουλαπα μου.Θα μαθω να κανω βουτιες με το κεφαλι.Θα σκεφτω το μελλον μου.Θα καθομαι ισια στην καρεκλα.Θα μαζευω το πιατο μου.Θα στρωνω το κρεβατι μου.Θα χρησιμοποιω bleutooth.Θα βοηθαω τους ανθρωπους.Θα μαθω να συχγωρω.Θα ακουω πριν απαντησω.Θα ειμαι ο εαυτος μου.Θα ειμαι περηφανη για μενα.Θα εχω αυτοπεποιθηση.Θα μαθω να κανω κυκνους με την χαρτοπετσετα.Θα οργανονομαι καλυτερα.Δεν θα γκρινιαζω ασκοπα.Δεν θα ειμαι ολη την ωρα στο facebook.Θα κανω νεες γνωριμιες.Θα προσπαθω να μην κουτσομπολευω.Θα ανακυκλωνω.Θα παω στο διαστημα.


Ο καθενας εχει τα δικα του ''ΘΑ'' ...Το θεμα ειναι ποσα απο αυτα μπορει κανεις να εκπληρωσει...Αν εχει η οχι τη θεληση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου