Dream. Love. Shop.

Dream. Love. Shop.

Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Kαπως ετσι...ξαναρχιζουμε !

Καλώς με βρηκατε,καλως σας βρηκα και εγω. i'm back...και i'm back λεγοντας οτι δεν κανεις ενα μπλογκ και μετα απο κανα δυο μερες το διαγραφεις και μετα απο κανα μηνα κανεις αλλο...πφφφ!ναι ναι εγω ειμαι αυτο το ανασφαλες κοριτσι...γιατι ενω ηθελα να εκφραζω ολα οσα νιωθω προς τα εξω δεν ειχα το θαρρος...Και αν καποιοι αρχισουν να με κοροιδευουν για τις σκεψεις μου?και τι?αντι για ημερολογιο -ναι ναι!εκεινο το ροζ τετραδιακι με τις κοκκινες καρδουλες και μεσα πολλαααα ονοματα αγοριων-θα εχω μπλογκ?και τι θα τα μαθαινουν ολοι ολα?Συνηδειτοποιησα λοιπον πως αυτο το παλιο τετραδιακι με την κλειδαρια ειναι παντα κατι παραπανω απο ενα μπλογκ ...Το ημερολογιο μενει παντα ο απολυτος κυριαρχος των σκεψεων μου...και ισως καλυτερα...Αν αντικαταστησουμε ενα πραγμα με κατι αλλο και τα θεωρησουμε ισα και ομοια τοτε χανει το καθενα την πραγματικη του αξια ... οποτε just a little part of me!

1 σχόλιο: